مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: اجتماع عظیم منتظران ظهور در بخش بین الملل نقش‌های انقلاب اسلامی در حوزه مهدویت را دنبال می‌کند و هدف ما رساندن پیام مهدویت به کل جهانیان است.

هدف اجتماع عظیم منتظران ظهور، مخابره پیام مهدویت به کل جهانیان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامحسین صفایی در نشست اعضای این مجموعه در مسجد چهارده معصوم(ع) مشهد در خصوص جشن نیمه شعبان اظهار کرد: اساس تشکیل اجتماع منتظران ظهور که امسال مقارن با ۱۸ امین سالگرد تاسیس آن شده، بر اساس پیام‌های مهدوی و شناختن امام زمان(عج) است.
وی افزود: توبه همگانی می‌تواند موانع ظهور را برطرف کند و طبق گفته خود حضرت با توبه همگانی ظهور اتفاق می‌افتد.
صفایی خاطرنشان کرد: اجتماع منتظران ظهور علاوه بر ۷ شهر ایران در ۲۳ نقطه جهان نیز برگزار خواهد شد و مردم دنیا در هر جایی که دلبستگی به حضرت دارند می‌توانند برای ظهور حضرت دعا کنند.
مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور تصریح کرد: ۲۰۰ اتوبوس برای صبح نیمه شعبان تدارک دیده شده و شهرداری های مناطق ۱۳گانه مشهد نیز در حال تبلیغات برای این موضوع هستند.
وی با بیان این که مردم دغدغه مند مشهد اگر ماهیت موضوع را متوجه شوند حتما در این اجتماع شرکت خواهند کرد، بیان کرد: اجتماع عظیم منتظران ظهور در بخش بین الملل نقش‌های انقلاب اسلامی در حوزه مهدویت را دنبال می‌کند و هدف ما رساندن پیام مهدویت به کل جهانیان است که در این راستا سیاست‌هایی در حوزه ساختارها و نظارت‌ها در نظر گرفتیم
مسئول طرح و برنامه و هماهنگی ستاد مردمی اجتماع منتظران ظهور نیز اظهار کرد:نظم نوین جهانی توسط گلوبالیست ها با استفاده از سیاست‌های مخوف آمریکا در حال دنبال شدن است که هدف آن‌ها جمع آوری همه مردم دنیا به خصوص دولت‌های اسلامی زیر یک پرچم و یک واحد پولی است.
بهادر صمدیان افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مهدوی است و مردم ایران باید نقش خود را تحقق یک تمدن نوین اسلامی به خوبی ایفا کنند.
وی با بیان این که پیام انقلاب ما در قالب بخش‌های مختلف مهدویت، مناسک دینی به دنیای امروزی بود، ادامه داد: در ۳۳۰ شهرستان همه ساله این اجتماع برگزار می‌شود و تعداد کشورهایی که به این اجتماع می‌پیوندند همه ساله رو به افزایش است و در مجموع امسال ۳۷ کشور از نقاط مختلف دنیا راس یک ساعت خاص در این اجتماع حضور خواهند داشت.
این مراسم  ساعت ۹:۳۰ روز جمعه در عرصه میدان شهدا شروع وبا اقامه نماز دشمن شکن جمعه به پایان خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.